My Sweet Kindergarten

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

Χειμωνιάτικα παιχνίδια #2

Συνεχίσαμε τα χειμωνιάτικα παιχνίδια μας...

Παιχνίδι Νο 1:Ποιος έχει την ίδια χιονονιφάδα; 

Σε αυτό το παιχνίδι,τα παιδιά ήταν όρθια σε σειρά και ένας παίκτης τους μοίραζε χιονονιφάδες. Τις έβαζε γυρισμένες ανάποδα χωρίς να φαίνονται μπροστά στα πόδια τους.Ο ίδιος,κρατούσε μία νιφάδα για τον εαυτό του και έπειτα καθόταν απέναντί τους σε ένα καρεκλάκι.Έδειχνε τη νιφάδα στους υπόλοιπους και ρωτούσε "ποιος έχει την ίδια χιονονιφάδα;"αμέσως φώναζε "τώρα" και όλοι οι παίκτες έπαιρναν γρήγορα από κάτω τη νιφάδα τους και έβλεπαν εάν είναι ίδια με του παιδιού που καθόταν στο καρεκλάκι.Υπήρχαν περισσότερες από μία ίδιες χιονονιφάδες,οπότε αυτός που έτρεχε πιο γρήγορα και έπαιρνε τη νιφάδα από το απλωμένο χέρι του παιδιού που ρωτούσε,ήταν ο νικητής και αυτός που μοίραζε και καθόταν μετά στο καρεκλάκι.την αρχή έκανα εγώ και έπειτα ακολούθησαν τα παιδιά.
Χιονονιφάδες μπορείτε να βρείτε εδώ:https://www.soueich.info/library/printable-pictures-of-snowflakes/p/default.html.Εγώ,αν ξαναδιάλεγα,θα έβαζα σίγουρα μεγαλύτερες για να είναι πιο ευδιάκριτες από τα παιδιά.




Παιχνίδι Νο 2:Χιονονιφάδες σε μπωλ.

Τα παιδιά χωρίστηκαν σε 2 ομάδες.Στην ομάδα της μπλε χιονονιφάδας και στην ομάδα της άσπρης χιονονιφάδας. Σκοπός του παιχνιδιού ήταν να καταφέρει η κάθε ομάδα να βάλει πρώτη όλες τις χιονονιφάδες της μέσα στο μπωλ.Είχαμε στήσει το παιχνίδι μας έτσι:


Οι παίκτες της κάθε ομάδας ήταν ο ένας πίσω από τον άλλον.Με τη σειρά, έτρεχαν και για να μπορέσουν να πάρουν τη χιονονιφάδα τους από κάτω, έπρεπε πρώτα να βρούνε το σωστό αριθμό σε μία από τις κάρτες που είχαν μπροστά τους και να βάλουν επάνω του ένα τουβλάκι.Έπειτα,έπαιρναν τη νιφάδα και με τα χέρια ενωμένα και τεντωμένα,έπρεπε να μπορέσουν να τη ρίξουν μέσα στο μπωλ. Αν έβγαινε έξω,ξαναπροσπαθούσαν μέχρι να τα καταφέρουν.


Τις καρτέλες,τις είχα βρει πολύ παλαιότερα εδώ: http://pro-sxolika.blogspot.gr/2013/01/blog-post_24.html


Παιχνίδι Νο 3:Μουσικές χιονονιφάδες.

Αυτό το παιχνίδι το παίξαμε όπως τις μουσικές καρέκλες,μόνο που τώρα επάνω στις καρέκλες είχα τοποθετήσει χιονονιφάδες με αριθμούς.Κάθε φορά που σταματούσα τη μουσική και τα παιδιά καθόντουσαν σε ένα καρεκλάκι,έπρεπε να μου πουν ποιος ήταν ο αριθμός της χιονονιφάδας που κάθισαν.
Εδώ, οι εναπομείναντες σε δράση..

Χιονονιφάδες με αριθμούς για να εκτυπώσετε,μπορείτε να βρείτε εδώ:http://www.playingwithwords365.com/freebie-friday-snowflake-gross-motor-learning/ και εδώ:http://www.instantdisplay.co.uk/number.htm,όπως και εδώ:https://www.teacherspayteachers.com/Product/Snowflake-Number-Cards-1031565


Παιχνίδια με χιονάνθρωπους σε χαρτί του μέτρου.

Είχα φτιάξει πριν μερικά χρόνια,χιονάνθρωπους σε χαρτί του μέτρου για να παίξουμε παιχνίδια, στο σχολείο που ήμουν τότε.Τυχαία, ανακάλυψα ότι δεν τα είχα πετάξει και έτσι τα έφερα στην τάξη για να τα χρησιμοποιήσω πάλι.Κάναμε,λοιπόν, το εξής:Στην αρχή,πήραμε χαρτιά που δεν τα χρειαζόμασταν,τα τσαλακώσαμε και φτιάξαμε χιονόμπαλες. Παίξαμε χιονοπόλεμο (χαμός έγινε!!!)και όταν τελειώσαμε,κάναμε έναν διαγωνισμό για το ποιος θα μαζέψει τις περισσότερες μπάλες από κάτω.
Εδώ είναι η λεία μας..


Στη συνέχεια τους παρουσίασα αυτο:


Κάθε φορά,ερχόντουσαν δύο παιδιά με τις χιονόμπαλες που είχαν καταφέρει να μαζέψουν,τις έβαζαν δίπλα και τις μετρούσαν.Διάλεγαν το σωστό αριθμό και τον έβαζαν στο σώμα του χιονάνθρωπου.Έπειτα,γυρνούσαν σωστά το σύμβολο του μικρότερου και μεγαλύτερου.Πρέπει να σας πω,ότι τα παιδιά,το γνωρίζουν ως το στόμα του κύριου Κροκ,ενός κροκόδειλου,που του αρέσει να τρώει πάντα τα περισσότερα.Το χρησιμοποιούμε, σχεδόν καθημερινά, στις ρουτίνες μας.


Επίσης,παίξαμε και το παρακάτω παιχνίδι:
Είχα φτιάξει και έναν χιονάνθρωπο,πάνω στον οποίο έβαλα αριθμούς.Δίπλα του υπήρχε και άλλο ένα χαρτί,χωρισμένο σε 10 κουτάκια.



Αρχικά,τα παιδιά,πετούσαν ένα τουβλάκι και προσπαθούσαν να πετύχουν κάποιον αριθμό.Στη συνέχεια έπρεπε να γεμίσουν τα κουτάκια με τόσες χιονονιφάδες,όσες ο αριθμός που πετύχαιναν.



Οι χιονονιφάδες που επέλεγαν ήταν ανεξαρτήτου χρώματος.Έπειτα, έριχναν δύο τουβλάκια και προσπαθούσαν να πετύχουν δύο αριθμούς.Γέμιζαν πάλι τα κουτάκια σύμφωνα με τους αριθμούς,αλλά αυτή τη φορά ο ένας αριθμός έπρεπε να είναι οι μπλε χιονονιφάδες και ο άλλος οι άσπρες.



Αφού τελείωναν με την τοποθέτηση των χιονονιφάδων, έπρεπε να κάνουν την πράξη της πρόσθεσης.Έγραφαν πρώτα τις άσπρες,μετά τις μπλε,έπειτα τις μετρούσαν όλες μαζί και έβρισκαν το αποτέλεσμα,το οποίο κατέγραφαν.


Τέλος,ασχοληθήκαμε λίγο και με τη συμμετρία.Είχα φτιάξει έναν χιονάνθρωπο μόνο από τη μία πλευρά και έπρεπε τα παιδιά να συμπληρώσουν και την άλλη πλευρά του.

 
                                                        



Μετά από κόπο και προσπάθεια,να και το αποτέλεσμα:


Το μόνο σίγουρο,είναι ότι πρέπει οπωσδήποτε να ξαναφτιάξω τα παιχνίδια σε καινούριο χαρτί...ή μάλλον,τώρα που το ξανασκέφτομαι,το μόνο σίγουρο είναι ότι τα παιδιά ευχαριστήθηκαν τα παιχνίδια,γιατί όταν φύγαμε μου είπαν "αχ, κυρία πόσο ωραία περάσαμε σήμερα!!".οπότε,ποιος νοιάζεται για το παλιό χαρτί! 😀😉 

Δέσποινα 💜




















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου