My Sweet Kindergarten

Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

Επιστροφή στο νηπιαγωγείο με αναμνήσεις από τις διακοπές μας και χιονόμπαλες!

Επιστροφή πίσω στην τάξη και είμαστε όλοι γεμάτοι με αναμνήσεις από τις διακοπές των Χριστουγέννων! Αφού μας είπε ο καθένας πώς πέρασε,πού πήγε,τι δώρο του έφερε ο Άγιος Βασίλης (το σημαντικότερο!!!) και πολλά πολλά ακόμη, θελήσαμε να αποτυπώσουμε όλες αυτές τις όμορφες στιγμές μας στο χαρτί..έτσι, έδωσα στα παιδιά το παρακάτω φύλλο και αφού μου υπαγόρευσε ο καθένας τι συνέβη στις διακοπές του, έπειτα το ζωγράφισε.




Το φύλλο βρήκα εδώ: https://www.teacherspayteachers.com/Product/Snapshots-of-Winter-Break-FREEBIE-1034576 , απλά το μετέφρασα για να μπορώ να το χρησιμοποιήσω.
Και αφού ολοκληρώσαμε τη ζωγραφική μας, είπαμε να ''αποθηκεύσουμε'' και την πιο όμορφη ανάμνησή μας μέσα σε μία χιονόμπαλα..έτσι, για να μπορέσουμε να την κρατήσουμε για πάντα 😉

Αρχικά,ζωγραφίσαμε αυτό που θέλαμε με κηρομπογιές κι έπειτα περάσαμε το φόντο με μια γαλάζια νερομπογιά.Έχει τύχει να ζωγραφίσουμε και άλλες φορές με αυτόν τον τρόπο και αρέσει πάρα πολύ στα παιδιά. Τους μαγεύει το γεγονός ότι η κηρομπογιά μένει ανεπηρέαστη καθώς περνάει από πάνω της το χρώμα της νερομπογιάς.Μετά το κόψαμε γύρω γύρω και κολλήσαμε επάνω στη χιονόμπαλα κάτι πλαστικά διάφανα καπάκια μιας χρήσεως.Και βγήκαν κάπως έτσι..συμπαθητηκούλια!


Τη χιονόμπαλα τη βρήκα εδώ: https://www.icanteachmychild.com/snow-globe-drawing-prompts/.
Φυσικά, δεν παραλείψαμε φεύγοντας, να πάρουμε την ευχή μας από το βάζο των ευχών,την έκπληξη που είχα ετοιμάσει στα μικρούλια μου..


Ωωωπ! Τραβάμε ευχή και....

τι μου έτυχε;;


ναι!!!ΧΑΡΑ! η κυρία μου ευχήθηκε όλο το 2018 να είμαι χαρούμενη!κάποια έτυχαν αγάπη, άλλα ευτυχία, άλλα υγεία..το πόσο έλαμψαν τα προσωπάκια τους με αυτές τις μικρές, απλές ευχές.Μακάρι να ήμασταν και εμείς σαν τα παιδιά και να χαιρόμασταν με τα μικρά και απλά πράγματα της καθημερινότητας.Πόσο διαφορετική και πόσο πιο όμορφη θα ήταν η ζωή μας..
Τέλος, σας αφήνω με τις ευχές τις οποίες στέλνω στις καλές μου φίλες Ζωή και Δέσποινα. 💋Φίλες μου, μπορεί να είμαστε μακριά, αλλά σας νιώθω πάντα κοντά μου!!!Με αγάπη...(δείτε τι τύχατε).💋



                                                   


Δέσποινα 💜



















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου