My Sweet Kindergarten

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

'' Ένα σπίτι για όλους! " ( Ά μέρος)

 Μετά την ενασχόλησή μας με τους πιγκουίνους, είπαμε να συνεχίσουμε με κάτι εντελώς διαφορετικό. Οπότε, διαβάσαμε το παρακάτω βιβλίο, το οποίο έχει υπέροχη εικονογράφηση και άρεσε ιδιαίτερα στα παιδιά.




Αφού διαβάσαμε το βιβλίο, είδαμε τις εικόνες και το επεξεργαστήκαμε, επάνω σε ένα μεγάλο σπιτάκι που είχα φτιάξει με κηρομπογιές σε κάνσον χαρτόνι, αρχίσαμε και τοποθετούσαμε με τη σειρά τους αριθμούς στα παραθυράκια, από το 1 μέχρι το 13.Τόσα ήτανε τα ζωάκια που μπήκαν στο σπιτάκι, όπως διαβάζουμε σε αυτό το βιβλίο.



Και αφού βάλαμε με τη σειρά όλους τους αριθμούς, προσπαθήσαμε να θυμηθούμε με ποια σειρά μπήκε το κάθε ζωάκι μέσα στο σπίτι και να τα τοποθετήσουμε επάνω στον αντίστοιχο αριθμό.



Αφού τοποθετήσαμε με τη σειρά και τα ζώα, παίξαμε ένα γλωσσικό παιχνίδι.
Βάλαμε στο πάτωμα καρτέλες με τις εικόνες και τα ονόματα των ζώων και κάναμε ταύτιση.





Έπειτα, προσπαθήσαμε να βρούμε τα ονόματα των ζώων χωρίς να κάνουμε ταύτιση.




Και φυσικά, ζωγραφίσαμε την αγαπημένη μας σκηνή του βιβλίου, απαντώντας ο καθένας και στην ερώτηση, αν χάρηκε που τελικά, έμειναν όλα τα ζωάκια μαζί στο σπιτάκι και γιατί.








Παίξαμε κι ένα παιχνίδι στην αυλή! Κάτι σαν μουσικές καρέκλες, αλλά με στεφάνια, τα οποία ήταν τα παραθυράκια του σπιτιού. Τα παιδιά, προσπαθούσαν να μπούνε και σε ένα παραθυράκι κάθε φορά.
Πριν ξεκινήσαμε το παιχνίδι μας, διαλέξαμε ποιο ζωάκι θέλουμε να είμαστε, το χρωματίσαμε, το κόψαμε και το φτιάξαμε ένα στεφάνι για να το φοράμε στο κεφάλι μας όσο παίζουμε.








συνεχίζεται...


Δέσποινα 💜






































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου