My Sweet Kindergarten

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021

Το πιγκουινοβιβλίο μας, ο κύκλος ζωής του πιγκουίνου κι ένα παιχνίδι πρόσθεσης!

 


Αφήσαμε πίσω μας τους πιγκουίνους και την Ανταρκτική, κατασκευάζοντας ένα βιβλιαράκι για αυτούς, καθώς και τον κύκλο ζωής του πιγκουίνου.

Βλέποντας ξανά τον πίνακά μας με όλα όσα συμπληρώσαμε για τους πιγκουίνους, τι ξέρουμε και τι μάθαμε,



το κάθε παιδί, επέλεξε και μου είπε, τι θα ήθελε να γράφει στο δικό του βιβλίο.
Εγώ, τα σημείωνα.
Συμπληρώναμε τις προτάσεις: ''ο πιγκουίνος είναι, μπορεί, έχει". Στη συνέχεια ζωγραφίζαμε αυτά που είπαμε.






Και φυσικά, σχεδιάσαμε, κόψαμε και κολλήσαμε, για να μετατρέψουμε το βιβλιαράκι μας σε πιγκουίνο.




Όλοι διαφορετικοί :)



Ολοκληρώνοντας το βιβλίο μας, θέλαμε να φτιάξουμε κάτι και για τον κύκλο ζωής του πιγκουίνου, για τον οποίο είχαμε μιλήσει λίγες μέρες νωρίτερα.
Είχαμε χρησιμοποιήσει αυτές τις εικόνες,


τις οποίες μπορείτε να κατεβάστε δωρεάν από εδώ: https://www.teacherspayteachers.com/Product/Freebie-Penguin-Life-Cycle-Sequencing-2361884.

Αφού τις θυμηθήκαμε, αρχίσαμε να κατασκευάζουμε τον πιγκουίνο μας και επάνω σε αυτόν, ζωγραφίσαμε τον κύκλο ζωής του.





Το βιβλίο όπως και τον κύκλο ζωής του πιγκουίνου, τα κολλήσαμε πίσω από τις βαλίτσες μας.



Τα αρχεία που χρησιμοποιήσαμε, μπορείτε να τα βρείτε εδώ:




Με τα νήπια, παίξαμε κι ένα μαθηματικό παιχνίδι, στο οποίο ήμαστε πιγκουίνοι και ψαρεύαμε ψαράκια για να φάμε, κάνοντας προσθέσεις.

Καθίσαμε όλοι σε κύκλο, πήραμε κοντά μας και τα φύλλα μας για να καταγράφουμε τις προσθέσεις μας και ξεκινήσαμε.


Το κάθε παιδί, έριχνε το ζάρι και έβαζε μέσα στο στεφάνι τόσα ψάρια όσα έλεγε ο αριθμός. Πρώτα κίτρινα. Έπειτα, χρωμάτιζε και στο φύλλο του τόσα ψάρια όσα έβαλε στο στεφάνι και έγραφε τον αριθμό. Χρησιμοποιούσε κίτρινο μαρκαδόρο.





Στη συνέχεια, έριχνε και πάλι το ζάρι και τοποθετούσε μέσα στο στεφάνι και τα πράσινα ψάρια. Χρωμάτιζε πάλι, με πράσινο μαρκαδόρο, τα υπόλοιπα ψάρια κι έγραφε ξανά τον αριθμό.


Τελικά, μετρούσε όλα μαζί τα ψάρια που ήταν στο στεφάνι και χρωμάτισε κι έγραφε το αποτέλεσμα.






Το φύλλο εργασίας, υπάρχει εδώ: Ψαράκια-πρόσθεση.


Δέσποινα 💜
























































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου