My Sweet Kindergarten

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

Ας μετρήσουμε πιγκουίνους... (μη συμβατικές μονάδες μέτρησης).

 

Οι επιστήμονες του νηπιαγωγείου μας, συνεχίζουν την επιστημονική εργασία τους και αυτή τη φορά, μετράνε το ύψος των πιγκουίνων και φυσικά, καταγράφουν τα αποτελέσματα.

Ξεκινήσαμε και χωριστήκαμε σε 4 ομάδες. Η κάθε ομάδα, επέλεξε να μετρήσει αρχικά, έναν πιγκουίνο από τους 4 που υπήρχαν μπροστά τους και οι οποίοι είχαν διαφορετικό μέγεθος ο καθένας.

 





Μόλις οι ομάδες τοποθετούσαν τα τουβλάκια δίπλα στους πιγκουίνους και τα μετρούσαν, στη συνέχεια κατέγραφαν το αποτέλεσμα σε ένα αυτοσχέδιο βιβλιαράκι που φτιάχτηκε εκείνη τη στιγμή.




Αφού ολοκλήρωναν και αυτό το βήμα, οι ομάδες αντάλλασσαν τους πιγκουίνους τους και επαναλάμβαναν τη διαδικασία. Έτσι και οι 4 ομάδες, μέτρησαν και τους 4 πιγκουίνους. 
Στη συνέχεια, με τη βοήθεια των στοιχείων που είχαμε γράψει στα βιβλιαράκια μας, προσπαθήσαμε να κάνουμε με τα τουβλάκια, κάτι σαν διάγραμμα.
Τοποθετούσαμε τόσα τουβλάκια το ένα επάνω στο άλλο, όσο ήταν και το ύψος του κάθε πιγκουίνου που είχαν μετρήσει οι ομάδες.


Όταν βάλαμε όλα τα τουβλάκια και για τους 4 πιγκουίνους, προσπαθήσαμε να τα αντιστοιχίσουμε με αυτούς. Ποιος ήταν στα 8, ποιος στα 5 τουβλάκια κτλ..




Έπειτα, τους βάλαμε από τον ψηλότερο προς τον κοντότερο και γράψαμε πόσα τουβλάκια ήταν αντίστοιχα αυτοί.


Ολοκληρώσαμε τη δραστηριότητά μας με ένα φύλλο εργασίας στο οποίο τα παιδιά, χρωμάτισαν τόσα τουβλάκια ήταν το ύψος του ψηλότερου πιγκουίνου αλλά  και του κοντότερου. Τα νήπια, προσπάθησαν να τους ζωγραφίσουν αναλογικά δίπλα στα χρωματισμένα τουβλάκια, ενώ τα προνήπια, κόλλησαν αντίστοιχα τον μεγαλύτερο και μικρότερο πιγκουίνο.









Τα φύλλα εργασίας υπάρχουν ΕΔΩ.

Κι επειδή το ενδιαφέρον των παιδιών για τους πιγκουίνους παραμένει αμείωτο, θα το εκμεταλλευτώ για και θα συνεχίσουμε...Λίγο ακόμη...


Δέσποινα 💜















































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου