My Sweet Kindergarten

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2020

Χριστούγεννα στον κόσμο,διαβάζοντας υπέροχα βιβλία!

Φέτος,είχα στο μυαλό μου για τα Χριστούγεννα,ότι θα ήθελα να διαβάσουμε με τα παιδιά πολλές χριστουγεννιάτικες ιστορίες και να να γνωρίσουμε καινούρια χριστουγεννιάτικα βιβλία.Κι έτσι,μου ήρθε η ιδέα, να συνδυάσω ένα χριστουγεννιάτικο ταξίδι στον κόσμο μέσα από διάφορα χριστουγεννιάτικα βιβλία.Φυσικά,το πρώτο πράγμα που κάναμε,ήταν να ετοιμάσουμε τη βαλίτσα που θα παίρναμε μαζί μας,το εισιτήριο,το διαβατήριο καθώς κι ένα βιβλιαράκι,στο οποίο θα γράφαμε και θα ζωγραφίζαμε τα ταξίδια μας.Ας τα δούμε παρακάτω.



Αυτές είναι οι βαλίτσες που φτιάξαμε,από κουτιά δημητριακών και τις οποίες έχω ντύσει με βελουτέ χαρτί.Τα χερουλάκια τα σχεδίασα μόνη μου,δεν είναι και τίποτα δύσκολο άλλωστε και κόπηκαν από τα παιδιά.Μέσα στις βαλίτσες μας,είχαμε το εισιτήριο,το διαβατήριο και το βιβλιαράκι μας,αλλά και ένα σουβενίρ που φτιάχναμε και παίρναμε από την κάθε χώρα που ταξιδεύαμε.Θα τα δείτε παρακάτω.Το εξώφυλλο που χρησιμοποίησα και κολλήσαμε στις βαλίτσες,θα το βρείτε στη συνέχεια, αν θελήσετε να το εκτυπώσετε.
Εδώ,είναι τα διαβατήριά μας,στα οποία γράψαμε τα στοιχεία μας,κολλήσαμε μία φωτογραφία,


αλλά και βάζαμε την αντίστοιχη σφραγίδα σε κάθε χώρα που ταξιδεύαμε.


Επίσης,κυκλώναμε και χρωματίζαμε τη χώρα που επισκεφτήκαμε.Όπως και με το εξώφυλλο της βαλίτσας,το διαβατήριο,μπορείτε να το βρείτε και να το εκτυπώσετε παρακάτω.


Εδώ είναι το εισιτήριό μας,με γραμμένες τις χώρες της επίσκεψής μας.Το έχω εκτυπώσει σε έγχρωμο χαρτόνι.Το βρίσκετε,επίσης,παρακάτω για εκτύπωση.


Τέλος,αυτό είναι το βιβλίο που είχαμε μέσα στη βαλίτσα μας.


Κάθε φορά,διαβάζαμε πληροφορίες για τα Χριστούγεννα στην κάθε χώρα που ταξιδεύαμε,γράφαμε και ζωγραφίζαμε.









Όπως όλα τα παραπάνω,έτσι και το βιβλίο,μπορείτε να το βρείτε εδώ.Συγχωρέστε με για τις ατέλειες,δεν είμαι και η καλύτερη στη σχεδίαση!



Δέσποινα 💜































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου