My Sweet Kindergarten

Κυριακή 14 Απριλίου 2019

Η ζωή του Χριστού.Τα θαύματα.

Μιλώντας για τα θαύματα που έκανε ο Χριστός,επεξεργαστήκαμε τρία βιβλία,όλα το ίδιο αξιόλογα,το καθένα για τον δικό του λόγο.Το πρώτο ήταν το παρακάτω,που περιγράφει όμορφα,απλά και κατανοητά τα γεγονότα


το επόμενο ήταν του Φίλιππου Μανδηλαρά,στο οποίο υπάρχει και ένας χάρτης στον οποίον μπορείτε να δείτε τις περιοχές που κινήθηκε ο Ιησούς και έκανε τα θαύματα


και τέλος,φυσικά το βιβλίο που έχω πολυχρησιμοποιήσει.


Αυτό που με ενδιέφερε περισσότερο από όλα να "μείνει" στο μυαλό των παιδιών και να καταλάβουν,ήταν ότι ο Χριστός δεν ήταν και δεν είναι κάποιος μάγος που κάνει μαγικά ή ένα τζίνι που πραγματοποιεί ευχές.Εξήγησα στα παιδιά με απλά λόγια και παραδείγματα ότι τα μαγικά που κάνει ένας μάγος είναι κόλπα,περιέχουν μέσα διάφορα τρικ.Τα θαύματα του Χριστού όμως,είναι κάτι πολύ διαφορετικό.Για να συμβούν ενήργησε η πίστη των ανθρώπων και η δύναμη του Θεού.Πίσω από ένα θαύμα υπάρχει ένας σκοπός και φυσικά η άπειρη αγάπη του Θεού για εμάς.

Σταθήκαμε για λίγο στο πρώτο θαύμα του Χριστού,στον γάμο στην Κανά. Το ζωγραφίσαμε,αυτή η ζωγραφιά θα είναι και η δεύτερη σελίδα στο βιβλίο μας



κάναμε τη γνωστή κατασκευή με το νερό που μετατρέπεται σε κρασί,που αρέσει πολύ στα παιδιά,όπως και πέρυσι,



την οποία βρίσκετε εδώ: ο Ιησούς μετατρέπει το νερό σε κρασί-κατασκευή  και παίξαμε διάφορα παιχνίδια,τα βλέπετε στην περυσινή ανάρτηση Τα θαύματα του Χριστού.

Στη συνέχεια,βρήκαμε την ευκαιρία να θέσουμε μερικά ερωτήματα,να κάνουμε τις προβλέψεις και τις διαπιστώσεις μας.Αφού το θαύμα περιείχε πιθάρια και νερό,έτσι,επειδή πιθάρια λίγο δύσκολο να βρω,γέμισα δύο ποτήρια,το ένα περισσότερο από το άλλο,τα είδαμε με τα παιδιά και το ερώτημα ήταν πιο πίστευαν ότι θα είναι πιο βαρύ.Μπροστά από αυτό που θεωρούσαν βαρύτερο,τοποθετούσαν ένα τουβλάκι.



Όλα τα παιδιά,τοποθέτησαν το τουβλάκι μπροστά από το γεμάτο ποτήρι.Οπότε,το επόμενο βήμα ήταν να τα ρωτήσω πώς θα διαπιστώσουμε ότι όντως αυτό είναι το βαρύτερο ποτήρι και το άλλο το ελαφρύτερο.Μου πρότειναν δύο λύσεις και μπράβο τους που τις σκέφτηκαν!


Είπαν,λοιπόν,τα παιδιά ότι μπορούμε να τα σηκώσουμε με τα χέρια μας και να τα συγκρίνουμε ή να τα ζυγίσουμε σε μία ζυγαριά.Κι επειδή εκείνη τη στιγμή τη ζυγαριά τη χρησιμοποιούσε το δίπλα τμήμα και δεν υπήρχε χρόνος να περιμένουμε,αξιοποιήσαμε την πρώτη λύση και τα συγκρίναμε σηκώνοντάς τα.Ξέχασα να πω ότι στην αρχή,φυσικά,ορίσαμε την έννοια βαρύ με μία μπάρα με βάρη και τη λέξη ελαφρύ, με ένα πούπουλο...

Εδώ ''ζυγιάζουμε τα ποτήρια''

Τελικά,οι προβλέψεις μας βγήκαν αληθινές και κανένα παιδί δεν ήθελε να αλλάξει τη θέση από το τουβλάκι του.Το γεμάτο ποτήρι ήταν βαρύτερο από το μισογεμάτο ή το μισογεμάτο ποτήρι ήταν ελαφρύτερο από το γεμάτο.Απλά τα πράγματα!
Βέβαια,δεν παραλείψαμε να κάνουμε και το φύλλο εργασίας με τις κανάτες και τη ζυγαριά


Το εκτυπώνετε από εδώ:φύλλο εργασίας με κανάτες,κανάτες.

Τα παιδιά επίσης,εντυπωσιάστηκαν και με το θαύμα της κατάπαυσης της τρικυμίας.Ξέρω ένα πολύ όμορφο τραγούδι που μιλάει για το θαύμα αυτό κι έτσι το ακούσαμε και προσπαθήσαμε να το τραγουδήσουμε και εμείς.Ας κλείσουμε με αυτό...




Δέσποινα 💜


















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου