My Sweet Kindergarten

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

"Πες μου καφέ αρκούδα τι βλέπεις;"

 


Ασχοληθήκαμε με το παραπάνω βιβλίο του Έρικ Καρλ και μας άρεσε πάρα πολύ!
Κάναμε πολλές και διάφορες δραστηριότητες και αγαπήσαμε την καφέ αρκούδα.
Ξεκινήσαμε με την ανάγνωση του. Όσο διάβαζα, παρουσίαζα συγχρόνως στα παιδιά και τους ήρωες του βιβλίου, σε στρόγγυλες ταμπελίτσες, τις οποίες κόλλησα επάνω σε γλωσσοπίεστρα.
Όταν μπήκαν όλοι στη σειρά, ζήτησα από τα παιδιά να διαλέξουν την ταμπελίτσα με τον ήρωα που ήθελαν.





Αφού διάλεξε το κάθε παιδί, στη συνέχεια, ξαναδιάβασα το βιβλίο. Τώρα, κάθε φορά που άκουγαν το όνομα του ήρωα που είχαν διαλέξει, έπρεπε αμέσως να σηκώνουνε την ταμπελίτσα τους.



Αυτό, το κάναμε αρκετές φορές, αλλάζοντας, φυσικά, ταμπελίτσα κάθε φορά.
Κι έπειτα, θέλαμε να δούμε, αν θυμόμαστε με ποια σειρά εμφανίζονται τα ζωάκια, τα παιδιά και η δασκάλα στο βιβλίο.
Παρουσίασα ξανά στα παιδιά τους ήρωες, αυτή τη φορά, σε διαφορετική μορφή και ξεκινήσαμε να τους βάζουμε στη σειρά την οποία πιστεύαμε ότι ήταν η σωστή.






Κάναμε επαλήθευση από το βιβλίο μας και είδαμε ότι τα είχαμε καταφέρει πολύ καλά!
Έπειτα, τοποθέτησα πάνω από κάθε εικόνα ένα συννεφάκι με το όνομα και το χρώμα του κάθε ζώου και επίσης, ξεχωριστές καρτελίτσες με τα χρώματα και τα ονόματά τους.


Αυτήν τη φορά, τα παιδιά έπρεπε να βρούνε και να τοποθετήσουν κάτω από κάθε ζώο την καρτελίτσα με το χρώμα του και την καρτελίτσα με το όνομά του, ταυτίζοντάς το με το όνομα μέσα στο συννεφάκι.




Αφού βρήκαμε το χρώμα και το όνομα για όλα τα ζωάκια, προσπαθήσαμε να τα βάλουμε ξανά στη σειρά με την οποία εμφανίζονται στο βιβλίο, αυτή τη φορά, όμως, βλέπαμε μόνο το χρώμα.


Βάλαμε στη σειρά τα χρώματα κι έπειτα, παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι.
Σκόρπισα τις κορδέλες σε διάφορα σημεία στο χώρο. Όταν η μουσική έπαιζε, τα παιδιά κινούνταν γύρω από αυτές. Μόλις σταματούσε, έπρεπε να θυμηθούν ποιο ζωάκι εμφανιζόταν στο βιβλίο και να πάνε να σταθούνε στο ανάλογο χρώμα. Κάθε φορά, κάναμε και επαλήθευση με τις εικόνες του βιβλίου. Επικρατούσε μεγάλη αγωνία.



Δεν παραλείψαμε να ασχοληθούμε και με τη ρομποτική.
Χρωματίσαμε καρτέλες με τα ζωάκια και δοκιμάσαμε διάφορες διαδρομές. Καταγράψαμε μία από αυτές.








Στο τέλος, ζωγραφίσαμε ένα ζωάκι από το βιβλίο,








αλλά κάναμε και μία κατασκευή με χαρτοσακούλα.


Κι έτσι, τελείωσε η ενασχόλησή μας με την καφέ αρκούδα 😊




Δέσποινα 💜
































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου