Αυτήν την εβδομάδα,ασχοληθήκαμε με τα καιρικά φαινόμενα της άνοιξης...
Αρχικά,είδαμε τι καιρό μπορεί να κάνει την άνοιξη και αντιστοιχίσαμε τις εικόνες με τις σωστές λέξεις...
Κι έπειτα,παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι με ζάρια.Τα παιδιά πετούσαν το πρώτο ζάρι,το οποίο είχε επάνω του τα καιρικά φαινόμενα και τύχαιναν ένα από αυτά.Έπειτα πετούσαν και το δεύτερο ζάρι,το οποίο τους έλεγε με τι τρόπο θα πλησιάσουν την καρτέλα με το καιρικό φαινόμενο που έτυχαν νωρίτερα.Για παράδειγμα:
Κάποιο από τα παιδιά έριξε τα ζάρια και έτυχε τη βροχή και την εντολή περπάτησε πλάγια,
οπότε ξεκίνησε να περπατάει πλάγια προς τις καρτέλες
βρήκε την καρτέλα με τη βροχή και τη σήκωσε ψηλά λέγοντας τη λέξη βροχή.
Ένα απλό και εύκολο παιχνίδι με κίνηση,που τους άρεσε πολύ και το παίξαμε αρκετή ώρα,χωρίς τα παιδιά να έχουν χάσει το ενδιαφέρον τους...
Τις καρτέλες με τις εικόνες και τα ζάρια μπορείτε να τα εκτυπώσετε από εδώ:https://www.pre-kpages.com/weather-theme-movement-game/.
Στη συνέχεια,χρησιμοποιώντας και πάλι τις παραπάνω καρτέλες,γίναμε μετεωρολόγοι και εκφωνήσαμε το δελτίο καιρού στην τηλεόραση για την επόμενη ημέρα,
συμπληρώνουμε,όμως και ένα φύλλο,στο οποίο κάνουμε τις προβλέψεις μας για τον καιρό.
Το φύλλο που έφτιαξα,μπορείτε να το βρείτε εδώ:Μετεωρολόγος για 5 ημέρες.
Στο τέλος,κάναμε και μία μικρή κατασκευή,επέλεξε το κάθε παιδί ένα καιρικό φαινόμενο που συναντάμε την άνοιξη και το κατασκεύασε με κολλάζ και όχι μόνο.Ένα δείγμα αυτών που κάναμε...
Και επειδή,ως συνήθως,μας έμεινε και λίγος χρόνος,είπαμε να θυμηθούμε λίγο τις δεκάδες και τις μονάδες και παίξαμε ένα παιχνίδι,στο οποίο,είχαμε συννεφάκια που μέσα τους είχα βάλει πον πον σε μπλε χρώμα και συμβόλιζαν τις σταγόνες της βροχής.Το ένα σύννεφο περιείχε τις δεκάδες και το άλλο τις μονάδες.Επίσης,είχαμε και δύο ζάρια με αριθμούς.Τα παιδιά,πετούσαν πρώτα το ένα ζάρι και έβγαζαν μέσα από το πρώτο σύννεφο τόσες δεκάδες όσες έλεγε ο αριθμός που έτυχαν.Μετά,έκαναν το ίδιο και με τις μονάδες.
Κι έπειτα,μετρούσαμε τις δεκάδες και τις μονάδες,τις καταγράφαμε,τις δεκάδες με γραμμές και τις μονάδες με τελείες,γράφαμε και λέγαμε τον αριθμό που προέκυπτε.Προσπαθούσαμε να θυμόμαστε πάντα τον πρώτο αριθμό σαν δεκάδα,για να μην μπερδευόμαστε αργότερα,όταν τον γράφαμε και λέγαμε ποιος ήταν. Μας βοηθούσαν πολύ και τα ζάρια...Να υπενθυμίσω,ότι έχουμε δουλέψει αρκετά τις δεκάδες,κάνοντας διάφορες δραστηριότητες με αφορμή τον πίνακα με την εκατοντάδα,οπότε τα παιδιά,ήταν εξοικειωμένα και ότι πάντα προτιμώ να δουλεύω με τα παιδιά σε μικρές ομάδες.
Δέσποινα 💜
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου